Am urmarit acum cateva zile video-ul lui Blair (aka juicystar07 pe youtube) despre un nou site. Practic, este un loc in care ai propriul butic si in functie de preferintele tale in materie de moda ai optiuni pentru haine, pe care le poti cumpara chiar de pe acest site. Mi-am facut si eu cont, chiar daca nu imi permit sa imi cumpar acele haine, insa am inspiratie pentru cand fac cumparaturi.

Imi place foarte mult acest site, asa ca m-am hotarat sa va arat si voua cum functioneaza.


Pentru a-ti face cont pe acest site, trebuie urmati cativa pasi. Primul este alegerea stilului: practic, vor fi 2 imagini cu tinute diferite, iar sub fiecare va fi un buton „More my style”. Acest buton trebuie apasat doar daca una din cele 2 tinute iti place. Daca insa nu iti place nici una, ai optiunea sa treci mai departe, apasand butonul „Skip not my style”.



. Apoi, la pasii 2-5, trebuie sa alegi ce iti place si ce nu iti place la rochii, topuri, pantaloni&fuste si pantofi; trebuie sa alegi stilurile, culorile si imprimeurile care iti plac sau nu. La pasul 6, ai de ales designerii care iti plac si care nu. In functie de toate acestea, iti vor fi prezentate optiuni de tinute si articole vestimentare. De asemenea, articolele vor avea preturile afisate, si le poti salva la favorite, sau le poti pune la „Love” sau „Hate” pe baza unor criterii pe care le vei selecta.

Sper ca v-a fost de folos tot ce v-am prezentat aici. Pupici!

