Acum 4 luni, de ziua mea, am primit de la niste prieteni, un set de la Schwarzkopf, Gliss Asia Straight, care contine sampon, balsam, si tratament-balsam fara clatire pentru indreptarea parului. L-am folosit pana de curand, iar acum a venit timpul pentru review.

1. Sampon Gliss Asia Straight.
Descrierea lor :
– mentine parul intins, drept pe parcursul a 24h;
– lasa in urma un par matasos si descurcat.
Descrierea mea :
– miroase bine;
– intr-adevar, dupa folosire parul pare intins cu placa;
– aranjeaza parul frumos;
– ambalaj dragut;
– descurca parul si il lasa moale.
DAR:
– nu este pentru toate tipurile de par;
– efectul de par drept tine cateva ore;
– pentru un par lung, se foloseste destul de mult;
– nu face spuma multa;

2. Balsam Gliss Asia Straight:
Descrierea lor :
– extract de bambus si orhidee;
– netezeste parul, pana la 24h;
– pieptanare usoara;
Descrierea mea:
– miroase frumos;
– mi se pare ca se clateste cam greu din par;
– parul ramane drept, pentru cateva ore;

3. Balsam fara clatire Gliss Asia Straight:
Descrierea lor:
– netezeste parul;
Descrierea mea:
– lasa parul matasos;
– miroase frumos;
– dupa aplicare, parul se piaptana usor;
– parul pare intins cu placa.

Concluzie: Ii dau 8.5/10, si l-as cumpara!

