In urma cu 2 luni, de ziua mea, am primit de la prietenele mele – printre alte cadouri – cateva produse de baie Refan. Auzisem cate ceva despre ele, chiar cumparasem pentru cineva drept cadou, dar nu le folosisem.

Sapun-Burete

Sapun cu aroma de masline, intergrat intr-un burete, ceea ce il face foarte practic pentru dus. Nu mai e nevoie sa pui gel de dus pe burete, si sa incepi sa te speli, pur si simplu uzi putin buretele si imediat va incepe sa faca o spuma densa si frumos mirositoare. Combinatia de sapun cu burete mi se pare foarte folositoare pentru calatorii in special, dar si in viata de zi cu zi. Extractul de masline il face potrivit oricarui tip de piele.

Body-Scrub

Un bady scrub pe baza de zahar cu iaurt si masline. Lasa in urma o piele catifelata si frumos mirositoare. Trebuie sa recunosc ca eu l-am folosit si pe fata, pentru exfoliere. Sunt foarte multumita de felul in care exfoliaza pielea, delicat, fara sa fie nevoie sa „freci”, decat foarte usor.

Le recomand din suflet, si intentionez sa mi le cumpar dupa ce le voi termina!

