Stiu ca a trecut ceva timp de atunci dar nu ma pot abtine sa nu scriu in legatura cu subiectul asta, mai ales ca evenimentul s-a produs in orasul meu. Ma voi lega strict de vestimentatie si machiaj pentru asta probabil e ceea ceva intereseaza, din moment ce citi articolul asta pe blogul meu.

Incep prin a spune ca am fost putin dezamagita, vedetele s-au imbracat in inconfundabilul stil al anilor 80, care sincer, mi se pare ca a devenit usor plictisitor. Aceiasi umeri proeminenti, aceleasi body-uri..

Fetele de la Roller Sis sunt fruntase in topul celor mai prost imbracate vedete de la acest eveniment.  Prima, cea cu bluza alba e o tinuta ok, insa nu de covor rosu. La a doua nici nu vreau sa ma uit..

Oh, Delia.. incaltamintea de pe covorul rosu e horror, iar plasticul care l-a purtat pe scena la fel.

Mie mi se pare ca Andreea Balan vine dintr-o nava spatiala din Star Treck. Plasticul ala nu ma incanta mai ales vara. Ah.. si are nevoie urgenta de un stilist; trebuie sa faca ceva cu parul ala.

Nici rochia Claudiei nu m-a incantat. Observati cum ii aplatizeaza sanii?

Kamelia pare o pustoaica de 14ani, abia iesita din casa. Putea alege ceva mai bun..

