Nu am, si nu am avut niciodata unghiile mari, pentru ca, de cele mai multe ori le rup la antrenamente (cand facem constructii, sau „dau” cu ele de sol). Recunosc ca nici nu le-am acordat foarte multa antentie pana acum cateva luni. Am poze, sa va arat pasii pe care ii urmez cand imi aranjez unghiile:


Crema pentru unghii si cuticule. O masez la baza unghiilor pentru a inmuia cuticulele, pe care le imping apoi, cu o „unealta” de plastic (cred ca stiti cum arata) careia nu i-am facut poza :D. Imi place mult, nu e unsuroasa si intra repede in unghie.

Mancare pentru unghii. La propriu. E un ulei cu extrac de boabe, si multe vitamine. Personal il consider cam uleios pentru gusturile mele.

Baza pentru unghii. Pana acum am folosit lac incolor pe post de baza si top coat. De curand am cumparat baza si „mancarea ptr unghii” (care ar fi trebuit sa fie si ele in ultimul post). Imi place mult culoarea care ramane pe unghie, si de multe ori nu am mai folosita alta oja pe deasupra.

Si acum ojele mele:

Pe asta am uitat sa o pun langa celelalte:

La sfarsit, dupa ce aplic oja si se usuca, folosesc o crema de maini. Adica asta ->

