S-au intamplat atatea in ultimul timp, insa voi incerca sa ma axez pe cele care au legaturacu blogul. La cumparaturi recunosc ca nu am fost in ultima vreme, iar tot ce veti vedea aici sunt achizitionate in ultima luna.

Pentru ca vara asta sunt in trend culorile pastelate, mai ales la oja, mi-am achizitionat si eu 3. Cel mai mult imi place cea din mijloc, „piersicutza” cum ii spun eu. Cea galbena este mai „laptoasa”, si recunosc ca nu am folosit-o decat de vreo 2 ori pana acum. Insa nu este totusi o achizitie proasta, o pot folosi in combinatie cu alte oje.

Le-am cumparat de la tarabele de pe Lipscani, cu 2lei bucata, asa ca le consider o „investitie” buna. De ceva timp recunosc ca imi cumpar oje numai de la tabare.

Oja de la Oriflame. 8lei. Imi place mult datorita particulelor din ea, sper ca le-am surprins destul de bine in poza.

Recunosc ca nu am folosit o baza de machiaj pana acum. De obicei imi curatam tenul, apoi aplicam o crema hidratanta, si atat. Baza este de la Avon, a costat 12lei. Pot spune ca sunt multumita, dar nu foarte. Cred ca sunt si alte baze mult mai bune, si chiar o sa incerc, dupa ce o voi termina pe aceasta.

Imi place ca nu imi incarca fata, si nu se „amesteca” cu fondul de ten. Bineinteles, daca astept putin pana sa il aplic. Ceea ce uneori poate fi putin cam deranjant, mai ales daca sunt pe fuga(cand nu ma trezesc la timp ptr scoala).

Mirosul nu prea imi place, si nici culoarea nu prea ma incanta.

Eyeliner de la Oriflame. 10lei. Imi place acest tip de aplicator, il pot controla mai bine decat celelalte tipuri(pentru ca sunt o neindemanatica, mai ales in aplicarea eyeliner-ului). Imi place ca pot face cu el, atat linii mai groase, cat si linii subtiri.

Acest colier e primit cadou. Imi place ca e colorat, si chiar o planuiesc sa il port cu o tinuta all black.

Ok, nici asta nu e cumparat de mine, e un alt cadou, de la mama.

Rochita, no name, cumparata dintr-un magazin no name(genul de magazin pe care eu il numesc „ieftinica”, tocmai pentru preturile ieftine). Am luat-o pentru a fi purtat o singura data, de aceea nici nu am investit mult in ea. Doar 20lei.

Si asa arata rochita pe mine:

